Παρασκευή 2 Νοεμβρίου 2007

To comment or not to comment?



Συγνώμη για τον αγγλικό τίτλο αλλά νομίζω ότι εκφράζω την απορία των περισσότερων σχετικά με τους λόγους ύπαρξης του παρόντος blog μετά την πρώτη επαφή τους μαζί του. Όταν τόσοι και τόσοι έχουν γράψει την άποψή τους για το case study εσύ τι να πεις; Ακόμα περισσότερο, όταν όλα έχουν γραφτεί εσύ γιατί να γράψεις; Για να φαίνεται ότι συμμετέχεις; Και τι γίνεται αν κάποιος «εργολαβικά» έχει αναλάβει να απαντάει εξ ονόματος 3 ή τεσσάρων συναδέλφων του; Θα προσπαθήσω να βάλω τα πράγματα σε μια τάξη, αν κι είναι λίγο δύσκολο! Και θα ξεκινήσω από το πιο σημαντικό, που κατά τη γνώμη μου δίνει τον τόνο σε όλα τα υπόλοιπα.

Κοπιάσατε αρκετά, προσπαθήσατε πολύ ώστε να περάσετε στο Πανεπιστήμιο και μάλιστα στη συγκεκριμένη σχολή. Για να το πετύχετε κυνηγήσατε βαθμούς και γίνατε ιδιαίτερα αποτελεσματικοί στην διαχείριση της σχολικής δραστηριότητας, που ήταν η μελέτη για την επιτυχή αντιμετώπιση των εξετάσεων. Ωραία μέχρις εδώ. Αυτό που σας διαφεύγει είναι ότι πλέον ΒΡΙΣΚΟΣΑΣΤΕ ΣΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ.

Σιγά τα νέα θα μου πείτε! Τι διαφορετικό σημαίνει αυτό;

ΟΤΙ ΔΕΝ ΚΥΝΗΓΑΤΕ ΤΟ ΒΑΘΜΟ. Τώρα ΚΥΝΗΓΑΤΕ ΤΗ ΓΝΩΣΗ καθώς και τις ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ, που θα σας επιτρέψουν να είσαστε ικανοί στην αυριανή σας επαγγελματική σταδιοδρομία.

Εντάξει θα μου πείτε! Tι σχέση έχει αυτό με το blog; Με τι δεξιότητες θα με εξοπλίσει;

Θα σας βοηθήσει να πάρετε μια γεύση από social networking που είναι ότι πιο καινούργιο στο internet και την επικοινωνία μέσω υπολογιστή. Θα σας εξοικειώσει με την πρακτική της γραπτής δημόσιας έκθεσης στα πλαίσια μιας περιορισμένης βέβαια κοινότητας. Θα σας δώσει την ευκαιρία να κατανοήσετε τις δυσκολίες της τυπικής επικοινωνίας στην οποία κατά κόρον θα υποχρεωθείτε στο μέλλον (απαντήσεις σε memo, σύνταξη αναφορών, σύνταξη εκθέσεων, κλπ.). Θα σας προσφέρει την ευκαιρία να βάλετε σε πράξη τις γνώσεις που πριν από λίγο ακούσατε στο μάθημα.

Καλά άντε και χρειάζεται να κάνουμε τη συζήτηση μέσω blog, τι γίνεται με αυτούς που προσπαθούν να “κλέψουν”;

Κοιτάξτε, το φαινόμενο αυτό δεν εισήχθη με τα blog! Υπάρχει από αρχαιοτάτων χρόνων, παρατηρείται δε με ένταση στα αμφιθέατρα κάθε εξεταστική περίοδο. Το κύριο πρόβλημα είναι ότι αποτελεί συστατικό στοιχείο της κουλτούρας των φοιτητών και συνδέεται με την αντίληψη ότι το πτυχίο είναι μια “βεβαίωση” που ανοίγει την πόρτα στην επιτυχία. Με συνέπεια να θεωρείται αντισυναδελφικό να μην δίνεις ένα χεράκι βοηθείας στον “μη έχοντα” (χρόνο και διάθεση) συνάδελφο. Για πλέον εμβριθή μελέτη του θέματος, σας παραπέμπω σε post προηγούμενου blog (http://about-mis.blogspot.com/2007/01/blog-post_19.html). Σε σχέση με την ουσία του προβληματισμού δηλώνω απλά, ότι «έχουσι γνώσιν οι φύλακες», δηλαδή σε λόγια ελληνικά «μπρίκια κολλάμε;» Τα ξέρουμε αυτά, γι’ αυτό και δε βασιζόμαστε μόνο σε μια ένδειξη της απόδοσης ενός φοιτητή. Αλλά όπως θα λέγανε και στο μάθημα των μοντέλων μάρκετιγκ, το μοντέλο της αξιολόγησης στο μάθημα των Πληροφοριακών Συστημάτων Διοίκησης είναι πολυπαραμετρικό και αλληλοεξαρτώμενο! Δηλαδή θα με κοροϊδέψεις στην α παράμετρο, δύσκολο και στη β, πολύ δύσκολο να τα καταφέρεις και στη γ και μάλλον εντελώς απίθανο και στη δ. Και τέλος είναι απολύτως αδύνατο να κάνεις και τις τέσσερεις παραμέτρους να συμφωνήσουν μεταξύ τους.

Μπορώ ν’ απαντήσω και case study που έχει συζητηθεί στη τάξη;

Ναι, μπορείτε. Τα comments στο κάτω μέρος τους αναφέρουν την ημέρα και την ώρα της δημοσίευσης τους. Επομένως μπορώ να γνωρίζω πότε στείλατε το σχόλιο σας. Το θέμα φυσικά είναι τι θα γράψετε στο σχόλιο σας! Εφόσον δηλαδή έχουν προηγηθεί δύο συζητήσεις (μια στο blog και μια στη τάξη) γίνεται δυσκολότερο να πρωτοτυπήσετε! Τίποτα όμως δεν είναι αδύνατο. Σκεφτείτε τους δημοσιογράφους που όλοι τρέχουν πίσω από το ίδιο γεγονός, μαθαίνουν τις ίδιες πληροφορίες και την άλλη μέρα πρέπει η στήλη τους, ή εκπομπή τους να καταπλήξει το πανελλήνιο! Η συμβουλή μου είναι να εξειδικεύσετε. Εστιάστε σε μια πλευρά του ζητήματος που είτε πέρασε απαρατήρητη, είτε δεν αναλύθηκε στην έκταση που έπρεπε.

Κι άμα δεν έχω τίποτα να πω;

Τότε μην λες τίποτα! Δηλώστε την παρουσία σας (π.χ. απαντώντας στο πρώτο post για ποιο λόγο βρίσκεσαι στο μάθημα, ή σε άλλα τέτοια θέματα) και παρακολουθήστε τη συζήτηση. Προβληματιστείτε όμως οι ίδιοι γιατί δεν έχετε τίποτα να πείτε! Τόση φασαρία γύρω σας κι εσείς ούτε κουβέντα; Μήπως κάτι δεν πάει καλά; Μήπως κάτι πρέπει να αλλάξει; Αν έτσι είναι, τότε έχετε σίγουρα κάτι να πείτε: ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ!

36 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Ο Ανδρέου, ως μέλος της συγκεκριμένης επιτροπής και ταυτόχρονα στέλεχος του ανθρώπινου δυναμικού, καλείται να πάρει μια πολύ σημαντική απόφαση όσον αφορά στην επιλογή του πληροφοριακού συστήματος για την υποστήριξη του νέου συστήματος ανταμοιβών.
Είναι γεγονός ότι το ένα από τα 2 συστήματα που είναι διαθέσιμα στην αγορά πρέπει να αγοραστεί, καθώς αφενός το παλιό δεν είναι πλέον σε θέση να υποστηρίξει το σύστημα κινήτρων που θέλει να εφαρμόσει η διοίκηση και αφετέρου είναι λογικό μία τόσο μεγάλη εταιρεία να θέλει να συμβαδίζει με τις τεχνολογικές εξελίξεις που έχουν ως στόχο τη βελτίωση των διαδικασιών. Η εταιρεία διαθέτει 4 εργοστάσια σε 4 διαφορετικές πόλεις. Αυτό σημαίνει ότι η ανάγκη καλής επικοινωνίας και αυτοματοποίησης των διαδικασιών είναι επιτακτική αφού πρέπει τα διοικητικά στελέχη κάθε στιγμή να είναι σε θέση να βρίσκουν πληροφορίες που αφορούν το προσωπικό αλλά και να επικοινωνούν μαζί τους . Εκτός από το γεγονός ότι το κόστος αγοράς είναι μέσα στον προϋπολογισμό, με το νέο σύστημα αναμένεται να μειωθεί μακροπρόθεσμα το διαχειριστικό κόστος της διεύθυνσης Ανθρώπινου Δυναμικού. Επιπλέον το συγκεκριμένο σύστημα είναι δυνατό να επιδεχθεί αλλαγές στο μέλλον για να μπορέσει να συμβαδίζει με τις αλλαγές της τεχνολογίας χωρίς να χρειαστεί η αντικατάσταση του που θα σήμαινε μεγάλο κόστος για την εταιρεία. Επίσης διευκολύνεται η εταιρική επικοινωνία και συνεργασία καθώς και κερδίζεται πολύτιμος χρόνος αφού αυτοματοποιούνται οι διαδικασίες. Έτσι η Διοίκηση δεν θα πρέπει να έχει κάποιο πρόβλημα με το συγκεκριμένη απόφαση αφού όπως φαίνεται είναι προς όφελος της . Όσον αφορά στους εργαζόμενους και στο συνδικάτο τους, αυτό που πρέπει να τονίσει ο Ανδρέου είναι το γεγονός ότι με την αλλαγή αυτή θα έχουν καλύτερη πληροφόρηση σχετικά με τα προσωπικά τους στοιχεία και με την απόδοση τους, τα οποία όμως θα μπορούν να δουν μόνο οι ίδιοι. Επίσης, και η εξυπηρέτηση τους θα είναι καλύτερη και πιο άμεση αφού το σύστημα θα ελέγχει κατευθείαν τα αιτήματα τους και θα τα αξιολογεί. Ακόμη, πολύ σημαντικό είναι το γεγονός ότι το σύστημα θα είναι αντικειμενικό και αμερόληπτο. Τέλος, η διοίκηση ανθρώπινου δυναμικού θα πρέπει να αναλάβει να επανεκπαιδεύσει όλους τους εργαζόμενους στο λιγότερο δυνατό χρόνο, πράγμα το οποίο θα είναι εύκολο αφού το νέο σύστημα θα είναι εύχρηστο, ώστε να μπορούν να ανταπεξέλθουν στις αλλαγές, αλλά και να αναλάβει την εκπαίδευση των τεσσάρων υπαλλήλων που κινδυνεύουν με απόλυση ώστε να είναι σε θέση να αναλάβουν τη συντήρηση του νέου συστήματος δηλαδή να προσαρμόσουν αυτό που έκαναν στις νέες συνθήκες.

Ανώνυμος είπε...

ο κωδικός για την προηγούμενη απάντηση: 5050030

Ευαγγελάτος Ανδρέας είπε...

Αγαπητοί φοιτητές

Είναι καλό τα σχόλια να τοποθετούνται κάτω από το δημοσίευμα (post) που αφορούν. Για παράδειγμα το ανωτέρω σχόλιο είναι καλό να αναρτηθεί στο δημοσίευμα με τίτλο "Η πρόταση στην επιτροπή". Για να σχολιάσετε σε αυτό που είναι ένα παλιό δημοσίευμα, πηγαίνετε στο κάτω αριστερό μέρος της σελίδας του blog, στην ενότητα Αρχειοθήκη ιστολογίου και πατήστε το τριγωνάκι μπροστά από τον μήνα Οκτώβριο. Τότε θα εμφανιστούν τα δύο δημοσιεύματα του Οκτωβρίου από τα οποία επιλέξτε το πρώτο. Θα σας βγάλει στη σελίδα με του δημοσιεύματος με τίτλο "Η πρόταση στην επιτροπή", στην οποία όμως στο κάτω μέρος θα παρατίθενται τα υπάρχοντα σχόλια. Για να προσθέσετε το δικό σας επιλέξτε το σύνδεσμο "Ανάρτηση σχολίου" και όχι "Νεότερη ανάρτηση" που βρίσκονται στο τέλος των σχολίων , και θα σας ανοίξει παράθυρο για να αφήσετε το δικό σας σχόλιο στο παλιό αυτό δημοσίευμα.

andritalap είπε...

Το πιο λογικό είναι φυσικά να αγοραστεί το καινούργιο σύστημα. Το ότι κινδυνευουν με απόλυση 4 άτομα είναι πρόβλημα το οποίο μπορεί να επιλυθεί με την επανεκπαίδευση τους. Και αυτό σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να αποτελέσει επιχείρημα για την μη αγορά του. Είναι όμως επιτακτική ανάγκη να εκσυγχρονιστεί το σύστημα της εταιρίας. Έτσι μόνο οφέλη μπορεί να υπάρξουν και όχι ζημιές κατί που είναι και ο κύριος στόχος της εταιρίας. Από αυτήν την άποψη, κατ'εμε δεν τίθεται θέμα διλήματος !

Ανώνυμος είπε...

5050025-Ζούγρου Χρυσάνθη
O καθένας μας θέλει να εκφράζει τη γνώμη του και να σχολιάζει τις καταστάσεις λόγω της ανάγκης του για κοινωνική συμμετοχή.Τα blog είναι ένας νέος τρόπος επικοινωνίας συμβατός με τις σύγχρονες απαιτήσεις.Ωστόσο,σε περιπτώσεις σχολιασμού όπως αυτή, δε ξεφεύγει από προβλήματα αντιγραφής και επηρεασμού από τη γνώμη της πλειοψηφίας.Αυτό που πρέπει όλοι να καταλάβουμε πως ο λόγος ύπαρξής του και ο λόγος συμμετοχής μας είναι αρχικά για να δηλώσουμε μια στάση, τη δική μας στάση απέναντι στο κάθε θέμα.Έπειτα αποτελεί ευκαιρία διόρθωσης,ανταλλαγής γνώσεων και συμμετοχής σε μια μορφή τυπικής επικοινωνίας.Είμαι, επίσης της άποψης ότι και η αντιγραφή σχολίων μπορεί να φανεί εποικοδομητική αν γίνει με συνειδητό τρόπο!Από τα σχόλια των άλλων μπορούμε να κρατήσουμε ότι θεωρούμε αξιόλογο αρκεί να μην οικειοποιηθούμε συνολικά τις ξένες απόψεις και να αφήσουμε περιθώριο προσωπικής σκέψης.Από την προσωπική σκέψη μπορούν να βγούν πρωτοποριακές ιδέες και τελικά όλη η διαδικασία επικοινωνίας μέσω blog να έχει αξιοθαύμαστα αποτελέσματα.Στην ερώτηση "to comment or not to comment" απαντώ "to comment" γιατί με αυτόν τρόπο μπορείς να κερδίσεις χωρίς να έχεις κάτι να χάσεις!

Ανώνυμος είπε...

5050056-Λουκρέζη Παναγιώτα
Οπωσδήποτε, η ύπαρξη blog για ένα μάθημα αυξάνει το ενδιαφέρον των φοιτητών γι'αυτό.Μας δίνει τη δυνατότητα να εκφράσουμε ελεύθερα τη γνώμη μας αλλα και να γνωρίσουμε τις απόψεις και τις ιδέες των συμφοιτητών μας πάνω σε θέματα τόσο ειδικού όσο και γενικού ενδιαφέροντος.
Βεβαίως,ορισμένες φορές το γεγονός ότι την αποψή σου την έχει και κάποιος άλλος μπορει να σε προβληματίσει, παρ'όλ'αυτά όμως πολύ σπάνια απόψεις δύο διαφορετικών ανθρώπων είναι απόλυτα συμβατές,πάντοτε μπορεί κάτι να προστεθεί.Άλλωστε,από τις σκέψεις των άλλων μπορούμε να αντλήσουμε ιδέες που θα μας βοηθήσουν να έχουμε μια πιο ολωκληρωμένη άποψη.
Το θέμα είναι να έχει κανείς το θάρρος της γνώμης του,να μη φοβάται να πει την άποψη του τεκμηριωμένα και ολοκληρωμένα.Δεν νομιζω ότι ο στόχος είναι να πούμε απλά κάτι καινούργιο-κάτι που δεν έχει ειπωθεί.
Τελικά,θεωρώ ότι το σημαντικότερο είναι το blog αυτό να μας βοηθήσει να σκεφτόμαστε κριτικά και να δίνουμε στους γύρω μας να καταλάβουν αυτό που σκεφτόμαστε χωρίς να φοβόμαστε το λάθος.

Ανώνυμος είπε...

m5050126 Evaggelia Fourli
Λοιπόν σε ότι αφορά την ερώτηση: To comment or Not to comment, η απάντηση μου είναι οτι φυσικά και πρέπει να σχολιάζουμε τις μελέτες περίπτωσης που εσείς αναρτάται κατά καιρούς μιας και μόνο μ αυτό τον τρόπο θα μπορέσουν να παγιωθούν οι γνώσεις μας πάνω στην ύλη του μαθήματος. Κακά τα ψέμματα οι περισσότεροι από εμάς και μέσα σ αυτούς κι εγώ, αν δε φτάσει η περίοδος της εξεταστικής, δύσκολα θα ανοίξουμε βιβλίο. Αν και εφόσον βέβαια το έχουμε.Γιατί μην ξεχνιόμαστε. Μεχρι τουλάχιστον το προηγούμενο εξάμηνο έπρεπε να περιμένουμε μέχρι να έρθει η περίοδος της εξεταστικής για να τα αποκτήσουμε.Γενικά όμώς επαναπαυόμαστε, είμαστε κουρασμένοι από την προηγούμενη εξεταστική και... "relax- άρουμε"... Ο σχολιασμός των case studies μας δινει τη δυνατότητα να έχουμε μια επαφή με το μάθημα. Δε παίζει ρόλο το αν και κατά πόσο εχει σχολιαστεί προηγουμένως η συγκεκριμένη μελέτη περίπτωσης. Από τη στιγμή που θα αποφασίσουμε να απαντήσουμε, θα μπούμε σε μία διαδικασία "διερεύνησης". Θα ψάξουμε, θα σχολιάσουμε, θα αναλύσουμε, θα επιλέξουμε τι θα συμπεριλάβουμε στην απάντηση μας. Όλα αυτά είναι απαραίτητα, δομικα στοιχεία της όλης διαδικασίας μάθησης, που θα μας βοηθήσουν και στο μέλλον, στην επερχόμενη δηλαδή εξεταστική μιας και θα έχουμε επαφή με το μάθημα και τα όσα αυτό πραγματεύεται. Γενικότερα η συμμετοχή στα blogs μας φέρνει σ επαφή μ ένα άλλο τρόπο επικοινωνίας, πιο πρακτικό και άμεσο. Μπορούμε να επικοινωνούμε όχι μόνο με τον καθηγητή ή γενικότερα τον εκάστοτε blogger, αλλά και εμμέσως με τους συμμετέχοντες στο blog καθώς μπορουμε ν αδούμε τις απαντήσεις τους και να τις σχολιάσουμε. Εκφράζουμε τη γνώμη μας, τον τρόπο σκέψης μας, τη στάση μας γενικότερα πάμω στα υπό σχολίση θέματα. Ειδικά στο συγεκριμένο βλογ, δεν τίθεται θέμα αυστηρής κριτικής από πλευράς σας ωστε να μη θέλουμε και ν αποφεύγουμε να καταθέσουμε τη προσωπική μας γνώμη. Οπότε ...COMMENT!

Ανώνυμος είπε...

m5040094Ευτυχώς που υπάρχει και η δυνατότητα σχολιασμού και ελεύθερης έκφρασης των ατόμων. Θεωρώ οτι το σχόλιο είναι το τελευταίο μας όπλο όταν φυσικά στέκει, γιατί μπορεί να φέρει στην επιφάνεια αναπάντητα ερωτήματα και διαφορετικές προεκτάσεις μιας καλά αναλυμένης κουβέντας.
Ωστόσο αν και το blog έχει δημιουργηθεί για αυτό το λόγο, το έχουμε μετατρέψει σε ένα είδος καταναγκαστικού έργου, σαν μέρος της ολοκληρωμένης μας συμμετοχής στο μάθημα και έχουμε ξεφύγει από αυτό που λέγεται διάλογος.
Οπότε σίγουρα είναι προτιμότερο να σχολιάζει κάποιος αλλά μόνο όταν έχει κάτι ουσιαστικό να πει καιόχι για να δώσει το παρόν σε μια σελίδα. Στόχος του σχολιασμού είναι να βρίσκει ανοιχτά "αυτιά" και όχι να μένει απλά κάπου καταχωρημένος.

Ανώνυμος είπε...

5050120
Πολύ ωραίο topic με ουσία και χρήσιμα υπονοούμενα tbh...
Πιο πολύ όμως συμφωνώ με τους συναδέλφους ...25 και ...56.
Αν δεν είμαστε ειλικρινείς και γνήσιοι καταλήγουμε σε ένα blog που είναι "perfect from far but far from perfect".

Ανώνυμος είπε...

m5040017-Κατα τη γνώμη μου η ύπαρξη του blog είναι ένα πολύ σημαντικό εργαλείο που δίνει τη δυνατότητα στους φοιτητές να σκεφτούν και να μιλήσουν, πράγμα που όπως όλοι γνωρίζουμε δεν συμβαίνει στις αίθουσες διδασκαλίας. Για μένα δεν τίθεται θέμα αντιγραφής και δεν θα πρέπει να θεωρήσουμε αυτή την ευκαιρεία έκφρασης ως εξετάσεις, προσπαθώντας να δώσουμε την τέλεια απάντηση που κανείς άλλος δεν πρέπει να δει, αν γράφουμε μόνο για το κέρδος της συμπάθειας καλύτερα να μην γράψουμε καθόλου.Σε μία συζήτηση ο επηρεασμός από τους άλλους είναι και φυσικός και αναγκαίος. Γιαυτό πρέπει να φύγουμε από τα στεγανά της μάθησης, με τα οποία έχουμε μεγαλώσει, που μας θέλουν ακροατές, "παπαγαλιστές" και ανταγωνιστές και να λέμε ναι σε πιο δημιουργικούς και αποτελεσματικούς τρόπους που αυξάνουν την κρίση μας,το θάρρος της γνώμης μας και τη διεξαγωγή συμπερασμάτων μετά από τη σύγκριση και την επικοινωνία με τους άλλους.Τέλος θα ήθελα να πω ότι κατα τη γνώμη μου κανείς δεν είναι αναγκασμένος να μιλήσει και αν έτσι νοιώθει καλά κάνει και δεν γράφει, δεν έχουμε πάντα γνώμη για τα πάντα αλλά ούτως ή άλλος δεν νομίζω ότι υποχρεώνεται κανείς να απαντήσει.

Ανώνυμος είπε...

5010203
ΘΕΩΡΩ ΤΟ BLOG ΠΟΛΥ ΕΛΚΥΣΤΙΚΟ Κ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ, ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΞΕΦΕΥΓΕΙ ΑΠΟ ΤΑ ΤΕΤΡΙΜΜΕΝΑ.ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΝΙΩΘΩ ΕΤΣΙ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΡΧΗ ΑΚΟΜΑ Κ ΩΣ ΓΝΩΣΤΟΝ ΥΠΑΡΧΕΙ Η ΑΙΣΘΗΣΗ ΤΟΥ ΑΓΝΩΣΤΟΥ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΑΝΑΚΑΛΥΨΕΙΣ ΤΙ ΚΡΥΒΕΤΑΙ ΠΙΣΩ ΑΠΌ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ,ΑΛΛΑ ΟΠΩΣ Κ ΝΑ ΕΧΕΙ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΠΟΛΥ!!
ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ "ΤΑΞΙΔΙ" ΣΑΝ ΕΚΕΙΝΟ ΤΟΥ ΠΟΙΗΤΗ ΜΑΣ ΤΟΥ ΚΑΒΑΦΗ, ΠΟΥ ΔΙΝΕΙ ΣΗΜΑΣΙΑ ΣΤΟΝ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟ Κ ΟΧΙ ΣΤΟ ΤΑΞΙΔΙ!ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΩΣ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΑΠΟ ΕΜΑΣ ΘΑ ΒΡΕΙ ΤΗΝ "ΙΘΑΚΗ" ΤΟΥ ΜΕ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ ΞΕΧΩΡΙΣΤΟ ΤΡΟΠΟ Κ ΑΣ ΜΕ ΣΥΓΧΩΡΕΣΕΙ Ο/Η ΣΥΜΦΟΙΤΗΤΗΣ/ΤΡΙΑ 5040094 ΠΟΥ ΠΙΣΤΕΥΕΙ ΠΩΣ "ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΤΙΜΟΤΕΡΟ ΝΑ ΣΧΟΛΙΑΖΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΜΟΝΟ ΟΤΑΝ ΕΧΕΙ ΚΑΤΙ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΟ ΝΑ ΠΕΙ".ΣΥΓΝΩΜΗ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΣΥΜΦΩΝΩ ΓΙΑΤΙ ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΝΑ ΣΟΥ ΠΕΙ Η ΝΑ ΣΟΥ ΠΡΟΣΦΕΡΙ ΚΑΤΙ.ΚΑΘΕ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΕΙΝΑΙ Κ ΜΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΕ ΔΙΔΑΞΕΙ ΚΑΤΙ ΠΟΛΥ ΛΙΓΟ Κ ΑΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΚΑΤΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ.ΣΥΝΕΠΩΣ ΣΧΟΛΙΑΖΟΥΜΕ ΜΕ ΤΡΕΛΑ!!!!

ΥΓ:ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΜΑΙ ΛΑΤΡΗΣ ΤΩΝ ΠΟΙΗΜΑΤΩΝ ΒΡΗΚΑ ΕΝΑ ΩΡΑΙΟ Κ ΣΑΣ ΤΟ ΠΑΡΑΘΕΤΩ!ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!

ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΠΕΝΤΑΘΛΟ
"ΒΡΕΣ ΚΑΙΡΟ ΝΑ ΓΕΛΑΣΕΙΣ,ΤΟ ΓΕΛΙΟ ΕΙΝΑΙ Η ΤΡΟΦΗ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ.
ΒΡΕΣ ΚΑΙΡΟ ΝΑ ΣΚΕΦΘΕΙΣ.Ο ΣΤΟΧΑΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΒΑΛΣΑΜΟ ΨΥΧΗΣ.
ΒΡΕΣ ΚΑΙΡΟ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΙΣ.Η ΜΕΛΕΤΗ ΕΙΝΑΙ ΠΗΓΗ ΔΥΝΑΜΗΣ.
ΒΡΕΣ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΝΑ ΧΑΡΙΣΕΙΣ.Η ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΕΙΝΑΙ ΤΡΟΠΟΣ ΑΠΟΧΤΗΣΗΣ.
ΒΡΕΣ ΚΑΙΡΟ ΝΑ ΠΡΟΣΕΥΧΗΘΕΙΣ.Η ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΕΙΝΑΙ ΔΕΞΑΜΕΝΗ ΔΥΝΑΜΗΣ."

Ανώνυμος είπε...

Αναστασία –m5050048
Πρέπει να αλλάξει το σύστημα να πάψει να μας πιέζει για τους βαθμούς γιατί είναι μόνο αξιολογήσεις ανθρώπων, δε λέω καταρτισμένων, που μας είδαν όμως μόνο στη θεωρία. Στην αγορά όμως μετράει η πράξη και η ανταπόκριση στις απαιτήσεις της για γνώση, δεν την ενδιαφέρει η παπαγαλία. Ωστόσο εδώ δεν πρωτοτυπώ γιατί αυτό κάνουμε κάθε φορά που γίνεται αυτή η ερώτηση περί της αλλαγής, το σύστημα είναι μονίμως ο κατηγορούμενος. Το σύστημα είμαστε όμως εμείς που πρέπει να μάθουμε να κάνουμε την αλλαγή και να θέλουμε να μάθουμε κάτι καινούριο. Έπειτα ο χρόνος αποστολής των απαντήσεων δε σημαίνει απαραίτητα κλεψιά, έχουνε σκεφτεί οι θέτοντες τα παράπονα ότι κάποιος μπορεί να εργάζεται και να μην έχει τον άπλετο χρόνο που άλλοι έχουνε στη διάθεσή τους ή ότι μπορεί να μην έχουν τη δυνατότητα πρόσβασης στο Διαδίκτυο κάθε ώρα. Αλλά βέβαια επειδή οι ίδιοι θα ήμασταν πρόθυμοι να κλέψουμε κατηγορούμε και τους άλλους ότι θα το κάνουν. Αν δεν αλλάξουμε οι ίδιοι για να αλλάξουμε ύστερα και το σύστημα πρέπει τότε να προσαρμοστούμε στην υφιστάμενη πραγματικότητα και να δεχόμαστε ότι υπάρχουν και εκείνοι οι οποίοι κάνουν εξυπνάδες. Αν δεν μπορούμε να αλλάξουμε τους εαυτούς μας τότε δεν πρέπει να παραπονιόμαστε για τους άλλους! Έτσι δεν είναι;

Ανώνυμος είπε...

Αναστασία-m5050048
Πάρτε για παράδειγμα το μήνυμα του 5010203 το οποίο διάβασα εκ των υστέρων αν είναι πράγματι λάτρης των ποιημάτων τότε παραθέτει ένα από τα ωραιότερα ποιήματα μιλώντας για την "Ιθάκη" γιατί και εμείς αλήθεια περιπλανόμενοι είμαστε και απαντήσεις ζητάμε σε όλα και τελικώς δεν έχει σημασία για μένα που θα φτάσω και τι θα καταφέρω τελικώς να αλλάξω αλλά σημασία έχει τι θα ζήσω και τι θα μάθω μέχρι να καταφέρω την αλλαγή. άμα προσπαθήσω να εδραιώσω εγώ η ίδια την αξιοκρατία στο μυαλό μου τότε νπορώ να ελπίσω ότι θα το προσπαθήσουν και οι άλλοι ανεξάρτητα αό το τι τελικά θα πετύχουμε.

Lacid είπε...

5030171. Δέν θα σατθώ μόνο στο συγκεκριμενο Blog αλλά στην φράση "to comment or not to comment" γενικά! Κατα κοινή ομολογία η πληροφορία ισούται με γνώση και απο την στιγμή πού κάθε comment περιέχει πληροφορίες αντλούμενες απο την γνώση του συντάκτη, μας δίνεται η ευκαιρία με το να συμμετέχουμε σ'ενα blog με θέμα προσκείμενο στα ενδιαφέροντα μας μπορούμε να μεταλαμπαδεύσουμε τις οποιεσδήποτε γνώσεις μας πανω στο θέμα όπως κι επίσης να αντλήσουμε πληροφορίες απο αυτούς που ξέρουν κάτι παραπάνω. Το "σλόγκαν" του πυροβολικού ειναι "ισχύς δια της γνώσεως" κάτι θα ξερουν κ αυτοι! Τι λετε; Εγώ παντως λέω "to comment!" Ας μήν κραταμε τις γνώσεις και τις ιδέες μας για τους εαυτούς μας. Ξέρω ο κόσμος ειναι ανταγωνιστικός και κάθε πράγμα που ξέρουμε παραπάνω απο τους άλλους ειναι πλεονέκτημα, αλλα για μένα είναι νωρίς για τέτοιου είδους σκέψεις! Ίσως είμαι πολύ αθώος ακόμα, ίσως ομως και να έχω δίκιο! Άς συζητήσουμε λοιπόν!

Lacid

Ανώνυμος είπε...

5040081 - Μπάμπαλη Λουκία

Το blog είναι ένας νέος τρόπος επικοινωνίας που βοηθά ιδιαίτερα στο μάθημα. Είναι καλό που υπάρχει κάτι τέτοιο γιατί με τα θέματα που συζητούνται εδώ μπορούμε να εμβαθύνουμε και να κατανοήσουμε καλύτερα την ουσία και την πρακτική εφαρμογή των ΠΣΔ. Αλλά ακόμα και όταν δεν έχουμε παρευρεθεί σε κάποια διάλεξη μπορούμε να καταλάβουμε τι έχει ειπωθεί και πώς έχει εξελιχθεί το μάθημα. θα ήταν καλό να υπήρχε και για άλλα μαθήματα.

Ανώνυμος είπε...

5030010 - Αντωνοπούλου Άννα

To comment or not to comment? Αυτό δεν κάνουμε καθημερινά άλλωστε σε όποια παρέα και αν βρισκόμαστε? Η πρόκληση λοιπόν είναι ότι μπορούμε όλοι ανεξαιρέτως να εκφράσουμε τη γνώμη μας για το εκάστοτε υπό συζήτηση θέμα.
Παρόμοιες γνώμες μπορεί να ακουστούν αλλά και εντελώς διαφορετικές, αυτό είναι το ενδιαφέρον. Δεν υπάρχουν ούτε σωστές ούτε λάθος απαντήσεις πιστεύω. Ο καθένας απλώς λέει τη γνώμη του. Το να συγκεντρώνουμε τις γνώμες τόσων ατόμων για ένα case study για παράδειγμα είναι κάτι που συνήθως δεν έχουμε τη δυνατότητα να κάνουμε σε μία διάλεξη λόγω του περιορισμένου χρόνου. Επιπλέον, το blog μας εξασφαλίζει και τη δυνατότητα να παρακολουθήσει ο καθένας μας προσεχτικά και να επεξεργαστεί τις απόψεις που παρατίθενται και αυτές να αποτελέσουν ερέθισμα για περισσότερες σκέψεις. Λεγόντας ο καθένας αυτό που πιστεύει, κερδίζουμε όλοι μας γιατί τη μια πλευρά που κάποιος δεν σκέφτηκε θα τη σκεφτεί κάποιος άλλος και τελικά θα έχουμε καταφέρει συνολικά να καλύψουμε κάθε πτυχή του θέματος.
Και σε ότι αφορά το θέμα της αντιγραφής και της χρησιμοποίησης των ιδεών των προηγούμενων που παρουσιάζεται ως ένα πιθανό πρόβλημα πιστεύω ότι έχοντας καλή πρόθεση μπορούμε να πιστέψουμε ότι ο καθένας που θα αφιερώσει λίγο από το χρόνο του για να συμμετάσχει στη συζήτηση θα έχει να παρουσιάσει κάτι που ίσως να μην είναι απαραίτητα πρωτότυπο αλλά θα είναι προϊόν δικής του σκέψης.
Ας σχολιάζει λοιπόν ο καθένας ελεύθερα και μπορεί να μας περιμένει όλους μια ευχάριστη έκπληξη ανακαλύπτοντας ιδέες που νωρίτερα δεν είχαμε σκεφτεί.

Ανώνυμος είπε...

5030019
Ασφαλώς και "to comment"!!! Κατά τη γνώμη μου, είναι από τις λίγες φορές που δίνεται η δυνατότητα έκφρασης της προσωπικής μας γνώμης, του διαλόγου και της απόκτησης γνώσης μέσα από τον προβληματισμό και όχι από τη στείρα αποστήθιση πληροφοριών. Όταν μάλιστα αυτό γίνεται μέσω του δημοφιλούς μας πλέον διαδικτύου και αφορά κάποιες φορές θέματα σχετικά με αυτό, αποκτά μεγαλύτερο ενδιαφέρον. Επομένως, μόνο να "κερδίσει" μπορεί κανείς...
Ωστόσο, θα συμφωνήσω με κάποιους συναδέλφους ότι καλό είναι να γράφει κανείς όταν θέλει και πιστεύει σε αυτό και όχι να το κάνει καταναγκαστικά αντιγράφοντας απόψεις άλλων απλά και μόνο για να δηλώσει το παρόν.

Ανώνυμος είπε...

5050068

Ολο αυτο το νεο "συστημα" με την συμμετοχη στο blog κ τη σχεδον καθημερινή δημοσίευση απαντησεων κ ερωτηματων, το οποιο είναι νεο γι εμας, ειναι σιγουρα ενδιαφερον όμως θα πρέπει να γίνεται με μερικες προυποθεσεις.. (μπαίνω κατ ευθείαν στο ψητό)
Κατ αρχην απο μερους των συναδελφων.. Μερικές φορες διαβαζοντας καποιες απαντησεις, μας ερχονται στο νου σκηνικά από γυμνάσιο στα οποια ενώ χτύπαγε διαλλειμα 1-2 μαθητές παρέμεναν στην ταξη κ απλώς μιλούσαν με το δάσκαλο ωστε αυτός απλώς, -και καλα- να σχηματισει καλύτερη άποψη ή να δει πως τα παιδια αυτά δειχνουν συμμετοχή...!!!!;;;
Δυστυχώς το ιδιο βλέπω κ εδώ. Απαντήσεις σε απλά θέματα να έχουν μέγεθος εκθέσεως ιδεών, ενώ σε αλλά θέματα αφ οτου έχει εξαντληθεί το θέμα βλέπουμε τα ίδια πράματα ξανα κ ξανα κ ξανα.. Χωρίς ιχνος πρωτοτυπίας κ πρωτοβουλίας. Χωρίς νόημα, όπως κ τότε.. - Όπως ΑΚΡΙΒΩΣ στο γυμνάσιο.. -
Έδω διακρίνεται η προορατικότητα του κ Ευαγγελάτου οτάν μας έλεγε εκ των προτέρων για κριτική κ αναλυτική σκέψη....
Το 2ο σημείο στο οποιο θα αναφερθώ είναι προς τον διδάσκωντα. Ίσως είναι προωρο ή ακυρο αυτό που λέω αλλα ιδεα μου είναι πως η συχνότητα με την οποία ανεβάζονται τα θέματα θα πρέπει να είναι προκαθορισμένη κ οχι τυχαία. Ετσι εμείς θα ξέρουμε καθε πότε να κοιτάξουμε το blog κ έτσι να μην "χάνουμε" θέματα είτε να βλέπουμε πως τσαμπα μπήκαμε στον κόπο..
Αυτό το λέω διοτι πολλοί απο εμάς ορισμένες μέρες δεν έχουμε ΟΥΤΕ αυτό τον ελάχιστο χρονο π απαιτείται για την απλή αυτή δουλεια..
Γνώμη μ είναι πως αυτό το μάθημα ανεβάζει το επίπιδο ΜΟΝΟ αν εμείς μπορέσρουμε να προσαρμοστούμε στα νεα δεδομένα κ αυτό στα δικα μας..
Φιλικα πάντα Θωμας

Ευαγγελάτος Ανδρέας είπε...

Γενικά, νέες δημοσιεύσεις (posts) θα έχουμε μια φορά την εβδομάδα μετά το μάθημα της Παρασκευής. Βέβαια αν ανακύψει θέμα πιθανόν να έχουμε και μετά το μάθημα της Τετάρτης.

Προσπαθώ στο blog να ανεβάζω θέματα που να δίνουν ένα κλίμα από το μάθημα.

Τώρα όσον αφορά τον χαρακτηρισμό των σχολίων θα έλεγα ότι εγώ προσωπικά δεν τους αποδίδω πρόθεση. Δηλαδή ότι γίνονται για βαθμοθηρικούς λόγους κλπ. Απλά διαβάζω όλα όσα γράφονται και προσπαθώ να καταλάβω τι έχετε κατανοήσει, τι θέλετε, τι σας αρέσει, τι θα βοηθούσε στη βελτίωση του μαθήματος. Αυτός είναι και ο κύριος λόγος δημιουργίας του blog.

Τώρα αν κάποια σχόλια σας φαίνονται ανιαρά, ή δεν σας αρέσουν, ή διακρίνετε προθέσεις, κλπ, θέλω να τονίσω ότι το blog είναι ένας νέος τρόπος επικοινωνίας και όλοι χρειαζόμαστε ένα διάστημα προσαρμογής έως ότου πετύχουμε να επικοινωνούμε αποτελεσματικά μέσω του blog. Δηλαδή να επιτύχουμε να στέλνουμε μεστά, πυκνά μηνύματα, στο πλαίσιο της συζήτησης που έχει ανοίξει στην οποία δεν είναι ο Ευαγγελάτος ο μοναδικός ακροατής αυτών που λέγονται, αλλά όλοι σας.

Πιστεύω, λοιπόν ότι θα είναι για όλους χρήσιμο να το προσπαθήσουμε.

Ανώνυμος είπε...

Νομίζω ότι το ζητούμενο δεν έγκειται στο αν θα σχολιάσουμε, αλλά στον τρόπο που θα το κάνουμε.Συμφωνώ εν μέρει με την άποψη του Θωμά, αλλά πιστεύω ότι αυτή η εικόνα, της αναγκαστικής και με βαθμοθηρική πρόθεση συμμετοχής δημιουργήθηκε από την απειρεία που έχουμε οι περισσσότεροι από τη συμμετοχή σε blogs, καθώς και από τα προηγούμενα θέματα του blog. Δεδομένου ότι είχαν δοθεί συγκεκριμένα βήματα για την απαντησή του case study,πολλοί από εμάς θεώρησαν ότι έπρεπε να τα ακολουθήσουμε ακριβώς για να θεωρηθεί η απάντηση τεκμηριωμένη, με αποτέλεσμα τα κουραστικά για ανάγνωση από τον Η/Υ κείμενα που είδαμε. Πιστεύω ότι όσο περνα ο καιρός και όσο πιο ενδιαφέροντα είναι τα θέματα που προτείνονται για συζήτηση, τόσο θα εξυπηρετείται ο ουσιαστικός σκοπός δημιουργίας του blog. m5030024-Δαέλη Μαργαρίτα

Ανώνυμος είπε...

Χωρίς δεύτερη σκέψη θα απαντήσω: "to comment"!Το να εκφράζεις την άποψή σου ελεύθερα πέρα από κεκτημένο δικαίωμα είναι και κάτι πολύ ενδιαφέρον.Το συγκεκριμένο blog αποτελεί έναν τρόπο επικοινωνίας αρκετά ασυνήθιστο και πρωτότυπο.Δίνει τη δυνατότητα να ακουστούν οι απόψεις όλων των φοιτητών , πράγμα που είναι αδύνατο να γίνει στην τάξη.Ο σχολιασμός των case study μέσω του blog δίνει μια αίσθηση μοναδικότητας, μια αίσθηση ότι υπάρχουν άτομα που ενδιαφέρονται να ακούσουν την άποψή σου, όποια και να είναι αυτή.
Και σε αυτην την περίπτωση βέβαια δεν λείπει το φαινόμενο της αντιγραφής, κάτι αρκετά ανούσιο αφου δεν τίθεται θέμα αξιολόγησης.
Συμπέρασμα...comment άφοβα!
Υ.Γ.5010203 απίστευτο το ποίημά σου!
5040064-ΛΗΞΟΥΡΓΙΩΤΗ ΕΦΗ

Ανώνυμος είπε...

5050157
Πιστεύω οτι τα blogs εκτός απο το οτι είναι ένας τρόπος για να επικοινωνούμε και να προβληματιζόμαστε έχει αλλη μια πολύ θετική λειτουργία.
Γενικά, σήμερα άτομα της ηλικίας μας χωρίζονται σε δυο κατηγορίες (αν θα μπορούσε να μου επιτρπεί αυτό). Σε αυτούς που έχουν ελάχιστες γνώσεις πάνω στους ηλ.υπολογιστές και στη χρήση τους και σε αυτούς που προτιμούν να καθήσουν στο σπίτι και να ασχοληθούν με τον υπολλογιστή απο το να βγουν μια βόλτα με φίλους, για παράδειγμα.
Τα blogs λοιπόν δίνουν μια καλή ευκαρία στους μεν πρώτους να αρχίσουν να εξοικιώνονται με τη χρήση των ηλ.υπολογιστών, πράγμα πολύ σημαντικό για φοιτητές του τμήματός μας και στούς δε δεύτερους την ευκαιρία να αρχίσουν να προβληματίζονται για διάφορα θέματα μέσα απο την επικοινωνία με άλλα άτομα,πράγμα το οποίο ΄εχουν σχεδόν αντικαταστήσει με τα παιχνίδια και όποια άλλου είδους ψυχαγωγία προσφέρει ο ηλ.υπολογιστής.
Αυτή τουλαχιστον είναι η αποψή μου που προκείπτει απο προσωπική εμπειρία.

Ανώνυμος είπε...

m5050080 Κατα την γνωμη μου θα βοηθουσε πολυ να μεσολαβουσε μεγαλυτερο χρονικο διαστημα αναμεσα στη παρουσιαση μιας μελετης περιπτωσης και στην αναλυση της στην ταξη.Με αυτο το τροπο θα ειχαμε περισσοτερο χρονο να την μελετησουμε και να εκθεσουμε την αποψη μας στο blog χωρις να μας περιοριζει το οτι εχουν ηδη επισημανθει τα βασικα στοιχεια της απαντησης.

Ανώνυμος είπε...

m5050075-
η συμμετοχή στο blog για μένα είναι μια ευκαιρία να εξοικειωθώ και με αυτό τον τρόπο επικοινωνίας, που έχει επικρατήσει στις ενδοεπικοινωνίες των επιχειρήσεων. συνεπώς, μας δίνεται η ευκαιρία να αυξήσουμε τις δυνατότητες μας. ο λόγος στα blog θα πρέπει να είναι σύντομος, σαφής και περιεκτικός. η ικανότητα αυτή δεν αποκτάται εν μια νυκτι. χρειάζεται συνεχή προσπάθεια.
ταυτόχρονα θεωρώ ότι μας δίνεται η δίνεται η δυνατότητα να εκφράσουμε κάποια προσωπική μας άποψη για θέματα που σχετίζονται με το αντικείμενο του μαθήματος. παρ'όλη την καλή πρόθεση του καθηγητή, εξαιτίας του μεγάλου αριθμού των φοιτητών που παρευρίσκονται στην αίθουσα δεν είναι δυνατόν να ακουστούν οι σκέψεις όλων. επίσης δίνεται ο απαραίτητος χρόνος για να κατανοήσουμε το θέμα και να εκφράσουμε τυχόν απορίες ή προεκτάσεις που αποδίδουμε σε αυτό. με τον δικό μας χρόνο. τέλος θέλω να προσθέσω ότι τα c-study που τοποθετούνται στο blog αποτελούν έναυσμα για να εξετάσουμε εκτενέστερα κάποια θέματα και ουσιαστικά συνεχίζεται και ενισχύεται η δουλειά που γίνεται στην αίθουσα την ώρα του μαθήματος.

Ανώνυμος είπε...

m5050117 Ευαγγελία Τουρκοχωρίτη

Μα φυσικά to comment. Όλοι έχουμε άποψη ή μάλλον όλοι πρέπει να έχουμε άποψη για οτιδήποτε βλέπουμε, ακούμε ή διαβάζουμε. Πόσο μάλλον όταν αυτό το κάτι έχει να κάνει με τις σπουδές μας και συγκεκριμένα με τη διδακτική μας ύλη. Διότι αν όπως πολύ σωστά λέτε, κάναμε όλες αυτές τις προσπάθειες για να μπούμε στη σχολή και στο τμήμα που είμαστε, θα πρέπει να μας ευχαριστεί που μας δίνεται η ευκαιρία να σχολιάζουμε διάφορα θέματα που έχουν σχέση με το αντικείμενο των σπουδών μας, έστω και μέσω ενός μόνο μαθήματος. Η δημιουργία αυτού του blog μας δίνει την ευκαιρία να αλληλεπιδρούμε στα μηνύματα που δεχόμαστε και να εκφράζουμε την προσωπική μας άποψη, που πολλές φορές διστάζουμε να την εκφράσουμε μέσα στην τάξη, κατά τη διάρκεια του μαθήματος. Επίσης, κάνει το μάθημα πιο ενδιαφέρον και φυσικά μας εξοικειώνει όλο και περισσότερο με την τεχνολογία των Η/Υ και του Ίντερνετ και όπως αναφέρετε και εσείς μας ‘δίνει μια γεύση από social networking’. Όσον αφορά το γεγονός ότι οι απαντήσεις πολλές φορές μπορεί να μοιάζουν μεταξύ τους, αυτό δεν σημαίνει ότι δεν χρειάζεται να καταθέσουμε τη δική μας άποψη, επειδή ίσως κάποιος άλλος ο οποίος έχει απαντήσει έχει την ίδια ή παρόμοια άποψη με εμάς. Όσο και να συμφωνούμε με κάποιον, ο καθένας μας έχει τον δικό του ιδιαίτερο τρόπο έκφρασης της άποψής του. Γι’αυτό λοιπόν αξίζει να το κάνουμε αν συνυπολογίσουμε εκτός των άλλων και την καλύτερη γνώση και εμπέδωση του θέματος που θα αποκτήσουμε. Δεν υπάρχει λόγος λοιπόν να χάνουμε αυτή την ευκαιρία!!

Ανώνυμος είπε...

5050151
Αυτό που λέτε για το κυνήγι των βαθμών πράγματι είναι πολύ έντονο φαινόμενο και απ' ότι βλέπω στο πανεπιστήμιο ακόμη πιο έντονο κι η απόψη μου είναι ότι οι ίδιοι οι καθηγητές σε μεγάλο βαθμό (χωρίς να λέω ότι μόνο αυτοί είναι υπαίτιοι)δημιουργούν και επυδυνώνουν την κατάσταση. Σου λένε για πράδειγμα ο ανταγωνισμός είναι πολύ μεγάλος, δεν είναι απλά να πάρεις το πτυχίο αλλά και με ένα βαθμό τουλάχιστον μεγαλύτερο του 7 για νά έχεις μια πιθανότητα να βρεις καλή δουλειά. Δυο βδομάδες έχουν αρχίσει τα μαθήματα και άλλο για βαθμούς δεν ακούω να συζητάμε μέσα στις αίθουσες και η συζήτηση δεν αρχίζει πάντοτε μετά από ερώτηση των φοιτητών. Δεν ξέρω αν γίνομαι καυστική, διορθώστε με αν κάνω λάθος αλλά με έχει κουράσει..

Ανώνυμος είπε...

m5050108
Συμφωνώ απόλυτα με την συμφοιτήτρια μου ΕΦΗ ΛΗΞΟΥΡΓΙΩΤΗ!Το blog μας δίνει την δυνατότητα να εκφραζόμαστε ελεύθερα αλλά και να δεχόμαστε τα σχόλια των συναδέλφων μας. Έτσι μπορούμε να βελτιωθούμε!Έπισης μπορούμε να μάθουμε κάτι επιπλέον διαβάζοντας τις απόψεις των άλλων.Όσον αφορά την αντιγραφή θεωρώ ότι είναι ανούσιο γι' αυτόν που το κάνει. Άντε και πήρε ένα καλό βαθμό σε ένα μάθημα, όταν προσληφθεί σε μία δουλεία και δεν θα έχει τις απαραίτητες γνώσεις τι θα κάνει?

Ανώνυμος είπε...

m5050053

..comment!θεωρώ την ύπαρξη του blog για ένα μάθημα του Πανεπιστημίου κάτι το πρωτότυπο και,σίγουρα,κάτι που βοηθά τους φοιτητές να εκφράσουν ελεύθερα την άποψή τους ("διαφωνώ με όσα λες αλλά θα υποστηρίζω μέχρι θανάτου το δικαίωμά σου να τα λες"), ειδικά αυτούς που διστάζουν να εκφραστούν την ώρα του μαθήματος και εκείνους που για διάφορους λόγους δεν μπορούν να παραστούν στην διάλεξη.Η γνώμη μου,βέβαια,είναι πως οι περισσότεροι από εμάς,κακά τα ψέματα, συμμετέχουμε επειδή θα υπάρχει κάποιο bonus στη συνολική βαθμολογία απλά,δυστυχώς δεν το παραδεχόμαστε.Ωστόσο,συμμετέχοντας στα blogs αυτο που αποκομίζουμε είναι άμεση επαφή με το μάθημα που διδάχθηκε αν δεν το έχουμε παρακολουθήσει,δυνατότητα υποστήριξης της θέσης μας με επιχειρήματα,διαφωνίας μας με άλλες απόψεις ή συμφωνίας μας με αυτές και εκσυχρονισμός μας με τα blogs και το social networking,όπως αναφέρατε κι εσείς.Κάθε είδους αντιγραφή ή "κλεψιά" από άλλον συνάδελφο θεωρώ ότι είναι μη αποικοδομητικό για αυτόν καθώς δε θα γνωρίζει να θέσει τη θεωρία σε εφαρμογή-κάτι αρκετά σημαντικό για τα Π.Σ.Δ!!!

Ανώνυμος είπε...

5050057-Μακρής Γιώργος
Η απάντηση σ αυτή την ερώτηση δε θα μπορουσε να είναι άλλη παρά : To Comment...Συμφςνς με τα όσα έχουν προαναφερθεί από τη συμφοιτητρια μου Ευαγγελία Φουρλή. Πιστεύω δηλαδή πως το να αναρτάται θέματα προς συζήτηση όχι απλά μας δίνει τη δυνατότητα να έχουμε μια άμεση και συνεχή επαφή με το μάθημα, αλλά μας επιτρέπει να εκδηλώσουμε μια άποψη-στάση απέναντι σε αυτά. Επιπλέον μπορουμε να εχουμε αμφίδρομη επικοινςνία όχι μόνο μ εσάς αλλα και με το σύνολο τω ν υπόλοιπων συναδέλφων που συμμετέχουν στο blog. Έτσι διαμορφώνουμε καλύτερη άποψη επι του θέματος και κατανοούμε καλύτερα κάποιες λεπτομέρειες που ενδεχομένως μας είχαν διαφύγει. Τώρα το αν κάποιος αντιγράφει απαντήσεις άλλων ή αφήνει άλλους ν απαντάνε γι αυτόν περισσότερο θα πρέπει να απασχολεί τον ίδιο κι όχι εσάς, αφού με αυτό τον τρόπο δε πρόκειται να επωφεληθεί και να μάθει τπτ.Τέλος σε ότι έχει να κάνει με το θέμα του κατά πόσο έχει σημασία να κάνουμε εμείς δικά μας σχόλια αφότου κάποιο θέμα έχει σχολιαστεί στα πλαίσια του μαθήματος θα συμφωνήσω με τα όσα έχουν προαναφερθεί, ότι δηλαδή ανεξάρτητα από το αν έχει σχολιαστει το θέμα απο εσάς, εμείς μπορούμε να παραθέτουμε τα σωστά επιχειρήματα και σχόλια που εσείς μας έχετε παρουσιάσει,αλλά με δικά μας λόγια, με το δικό μας ύφος ενσωματόνοντας στην απάντηση και τη δική μας άποψη και θέαση των πραγμάτων.

Ανώνυμος είπε...

5020169 - Λινα

Πιστευοντας, πως καθε βαθια σκεπτομενος ανθρωπος εχει σχηματισει μεσα απο τα προσωπικα του βιoματα μια αποψη, εχει το δικαιωμα να εκφραστει. Εξαλλου δεν λεμε... δικαιωμα στην ελευθερια της εκφρασης; Βεβαια, η αληθεια ειναι πως καθημερινα διαπιστωνουμε το αντιθετο. Επομενως, θα μπορουσαμε να υποθεσουμε οτι πολυ μπορει να ειναι εκεινοι που θα ηθελαν να συμετασχουν αλλα εχουν προτιμησει τη σιγη απο τον ευνουχισμο του λογου τους.
Απο την αλλη, η ελευθερια του λογου ειναι αυτη που επιφερει ακριβως αυτα τα αποτελεσματα. Θα κλεψω μια ρηση που αντικατοπτριζει αυτο το φαινομενο.
«Η ελευθερια του λογου εχει το μειονεκτημα, να διατυπωνονται συχνα χαζες, ασχημες και κακοβουλες αποψεις. Αν τα παρουμε ομως ολα συγκεντρωτικα, ειμαστε περισσοτερο προετοιμασμενοι να το αποδεχτουμε, απο το να το καταργησουμε.» W.CHURCHILL Βρετανος Πολιτικος και Νομπελιστας
Τελικα, μηπως θα ηταν πιο ουσιωδης να επικεντρωνομασταν στο θεμα, στην αποψη που θελει να εκφρασει το καθε μελος αυτου του blog απο το να σχολιαζουμε και να ασκουμε κριτικη στο ποτε απαντησε; Πως απαντησε; Αν εκλεψε η οχι; Και δε ξερω εγω τι αλλο μπορει να εχει υποθει, να υποθει μελλοντικα! Γιατι, η αληθεια ειναι πως δεν εχω κατσει να διαβασω πανω απο συνολικα 7-10 απαντησεις γιατι δεν εχω τον χρονο. Μακαρι να τον ειχα! Αυτον και τις ιδεολογικες αναλαμπες. Απο την αλλη οσο αφορα τις μελετες περιπτωσεων δεν εχει βαση η αντιγραφη απο τι στιγμη που εχει απαντησει ο κ.Ευαγγελατος (μηπως αντιγραφεται ο καθηγητης και οχι οι συμφοιτητες;).

Ανώνυμος είπε...

m 5050085
Όπως πολλοί άλλοι συνάδελφοι υποστηρίζω κι εγώ την άποψη to comment. Το ότι υπάρχουν απόψεις που επαναλαμβάνονται δεν σημαίνει ότι οι μισοί αντιγράφουν τους άλλους μισούς. Δεν είναι απίθανο να συμβαίνει, είμαστε όμως τόσα άτομα και είναι λογικό κάποιοι να έχουν την ίδια άποψη (ειδικά στα case studies με συγκεκριμένο υλικό και χωρίς να έχει προηγηθεί ανάλυση σε βάθος από τον καθηγητή). Το blog είναι καλό να υπάρχει γιατί πολλοί μπορούν να εκφραστούν και να τοποθετηθούν έχοντας ένα αρκετά μεγάλο χρονικό περιθώριο στη διάθεση τους μιας και δεδομένης της κατάστασης είναι δύσκολο να μιλήσουν 60-70 άτομα μέσα σε δυο ώρες.

Ανώνυμος είπε...

Ονοματεπώνυμο: Αθηνά Μουντζούρη
e-mail:m5050065@dias.aueb.gr
Α.Μ.: 5050065


Μελετώντας την συγκεκριμένη περίπτωση και λαμβάνοντας υπόψιν τα μειονεκτήματα και τα πλεονεκτήματα που θα επέφερε ένα νέο πληροφοριακό σύστημα στην επιχείρηση θα πρότεινα στον κ. Ανδρέου να εισηγηθεί την αγορά του νέου συστήματος για την διερεύνηση της ισότητας των αμοιβών. Αυτή η ενέργεια όμως θα επέφερε ποικίλες αντιδράσεις τόσο από την πλευρά του τμήματος ανθρωπίνου δυναμικού, όσο και από την πλευρά των εργαζομένων. Και η διοίκηση όμως δεν θα παρέμενε αμέτοχη μπροστά σε ένα τόσο σημαντικό εγχείρημα και όπως είναι φυσικό θα προέβαλε ενδοιασμούς, τους οποίους ο κ. Ανδρέου θα πρέπει να παρακάμψει.
Σχετικά με το τμήμα ανθρωπίνου δυναμικού, σημαντικό πρόβλημα θα αποτελούσε η ενδεχόμενη μείωση των θέσεων εργασίας. Σε αυτό το σημείο, ο κ. Ανδρέου πιστεύω ότι θα έπρεπε να τοποθετηθεί υπέρ της σωστής αποδοτικότητας, αποτελεσματικότητας και εύρυθμης λειτουργίας της επιχείρησης γεγονός που συνεπάγεται ορισμένες απώλειες, οι οποίες θα έπρεπε να μπουν σε δεύτερη μοίρα. Σε καμία περίπτωση όμως, δεν θα έπρεπε η επιχείρηση να αδιαφορήσει για τους εργαζόμενούς της, αλλά αντίθετα είναι υποχρέωσή της να προσπαθήσει να τους επανεντάξει στην επιχείρηση ή ακόμα και να τους επανεκπαιδεύσει με σκοπό να τους αξιοποιήσει σε νέες θέσεις εργασίας. Με αυτό τον τρόπο και η επιχείρηση θα μπορέσει να λειτουργήσει σωστά, αλλά και οι εργαζόμενοί της θα μείνουν ευχαριστημένοι από αυτήν.
Αναφορικά τώρα με την διοίκηση, βασική πτυχή την οποία θα πρέπει να θίξει ο κ. Ανδρέου είναι αυτή του κόστους ενός νέου πληροφορικού συστήματος διοίκησης, το οποίο, σύμφωνα με μία έρευνα που έχει διεξάγει, βρίσκεται μέσα στα όρια του ετήσιου προϋπολογισμού του τμήματός του. Δεν θα πρέπει επίσης να ξεχάσουμε το γεγονός ότι το παλιό πληροφοριακό σύστημα δεν μπορεί πλέον να υποστηρίξει τις ανάγκες του συστήματος κινήτρων, σε αντίθεση με το νέο που αφενός μπορεί και αφετέρου διαθέτει την κατάλληλη ευελιξία και ευπροσαρμοστηκότητα σε περιπτώσεις μελλοντικών αλλαγών. Αυτά, λοιπόν, είναι τα τρία ουσιαστικά σημεία με τα οποία η διοίκηση θα υποχωρήσει και τελικά θα πειστεί να υποστηρίξει την πρόταση του κ. Ανδρέου στην σύσκεψη της επιτροπής.
Τέλος, όσον αφορά τους εργαζομένους, καθήκον του κ. Ανδρέου είναι, θεωρώ, να προσπαθήσει να τους πείσει ότι το παλιό πληροφοριακό σύστημα είναι άδικο και αναξιοκρατικό, αφού η αξιολόγηση τους, που υφίστανται από τους προϊσταμένους, πραγματοποιείται με τρόπο υποκειμενικό και κατ’ επέκταση πιθανόν άδικο, ενώ η περίπτωση ελέγχου τους είναι εξαιρετικά αμφίβολη. Ωστόσο, το νέο πληροφοριακό σύστημα θα τους παρέχει πρόσβαση σε όλες τις πληροφορίες της επιχείρησης και συνεπώς θα είναι σαφώς υπέρ τους, καθώς πρόκειται για ένα πραγματικά ακριβοδίκαιο και αξιοκρατικό σύστημα.
Συνοψίζοντας, λοιπόν, καταλήγουμε στο συμπέρασμα ότι μπροστά στο δίλημμα «to buy or not to buy» ο κ. Ανδρέου θα έπρεπε να επιλέξει την πρώτη προοπτική, δηλαδή την αγορά ενός νέου πληροφοριακού συστήματος για την υποστήριξη των ανταμοιβών, ακόμα και αν ενδέχεται να πάρει ορισμένα ρίσκα. Το σημαντικό όμως είναι ότι στο τέλος υπάρχουν σαφώς περισσότερες πιθανότητες να αποκομίσει οφέλη και κέρδη από αυτή του την ενέργεια.

Ανώνυμος είπε...

ΕΛΕΝΗ-5050096
Εγώ, προσωπικά, θα πρότεινα στον κύριο Ανδρέου να εισηγηθεί την αγορά του νέου πληροφοριακού συστήματος στην σύσκεψη της επιτροπής. Θεωρώ ότι μπροστά στο δίλλημα "to buy or not to buy",αυτός θα έπρεπε να υποστηρίξει το πρώτο, δηλαδή, την αγορά ενός νέου συστήματος για την διερεύνηση της ισότητας των αμοιβών. Ωστόσο, είναι γεγονός ότι μια τέτοια απόφαση θα επέφερε αντιδράσεις τόσο από την πλευρά των εργαζομένων, όσο και από αυτή του τμήματος ανθρωπίνου δυναμικου, ενω ταυτόχρονα θα έπρεπε να καμθούν και οι όποιοι ενδοιασμοί της διοίκησης. Αναφορικά με την τελευταία, το σημείο κλειδί είναι το κόστος ενός τέτοιου εγχειρήματος. Από την στιγμή όμως που το κόστος αυτό, σύμφωνα με την έρευνα που έχει διεξάγει,βρίσκεται εντός των επιτρεπτών ορίων του ετήσιου προϋπολογισμού και με όπλο το γεγονός ότι το παλιό πληροφοριακό σύστημα δεν μπορεί πλέον να ανταποκριθεί επαρκώς στις ανάγκες του συστήματος κινήτρων σε συνδυασμό με την ευελίξια του νέου,η διοίκηση θα υποχωρούσε και θα στήριζε την πρότασή του. Σχετικά με τους εργαζομένους, θα του πρότεινα να τους κάνει να συνειδητοποιήσουν ότι το νέο πληροφοριακό σύστημα θα είναι όντως δίκαιο και αξιοκρατικό. Η αξιολόγησή τους μέσω των εκθέσεων των προϊσταμένων τους είναι τώρα για αυτούς μια διαδικασία την οποία δεν μπορούν να ελέγξουν, υποκειμενική και εκ των πραγμάτων, άδικη.Αντίθετα, το νέο πληροφοριακό σύστημα είναι εμφανώς υπέρ τους αφού δίνει την δυνατότητα στον εργαζόμενο να έχει πρόσβαση σε όλες τις ενδοεπιχειρησιακές πληροφορίες. Τέλος, ίσως ισχυρή αντίσταση σε αυτή του την πρόταση ο κ.Ανδρέου να αντιμετώπιζε απο το τμήμα ΔΑΠ λόγω της ενδεχόμενης μείωσης των θέσεων εργασίας. Πιστεύω, όμως, ότι δεν πρέπει να ξεχνάμε οτι σε οποιαδήποτε περίπτωση η αποδοτικότητα της επιχείρησης και η εύρυθμη λειτουγρία της θα πρέπει να αποτέλουν τον ύψιστο στόχο όλων, οπότε η ύπαρξή αυτών των απωλείων να τεθεί σε δεύτερο πλάνο, χωρίς αυτό να σημαίνει βέβαια οτι η επιχελιρηση θα απολύσει έναν αριθμό εργαζομένων χωρίς περαιτέρω σκέψη. Είναι υποχρέωσή της να μεριμνήσει για την ομαλή επανένταξη και επανεκπαιδευσή τους ίσως με σκοπό την αξιολόγησή και απορρόφησή τους σε άλλες θέσεις εργασίας. Ο λαός μας συνηθίζει να λέει"ουδέν καλον αμιγές κακού". Νομίζω οτι είναι αυτή μια από τις περιπτώσεις που κανείς δεν μπορεί να αμφησβητίσει ότι ισχύει.

Ανώνυμος είπε...

m5050149
Συμφωνώ με τους πιο πολλούς συναδελφους μου οι οποίοι υποστηρίζουν ότι το blog είναι ένας τρόπος ελεύθερης διατύπωσης της άποψης και των σκέψεων μας.
Συμφωνώ επίσης με την άποψη ότι ΔΕΝ ΚΥΝΗΓΑΜΕ ΤΟ ΒΑΘΜΟ αλλά από την στιγμή που βγαίνουμε σε μια πολύ ανταγωνιστική αγορά εργασίας και από τη στιγμή που ο κάθε καθηγητής χρησιμοποιεί τους βαθμούς ως κίνητρο για τη συμμετοχή μας στις εργασίες (κυρίως στις υποχρεωτικές) δεν μας μένει άλλη επιλογή από το να κυνηγήσουμε ένα βαθμό.

Ανώνυμος είπε...

Ειναι γεγονος οτι 4 χρονια τωρα στη σχολη, πρωτη φορα συμμετασχω ενεργα σε blog καποιου μαθηματος, και μαλιστα επισημου! μιλωντας μαλιστα με φιλους φοιτητες σε αλλες σχολες, ολοι ανεξαιρετως το βρισκουν ιδιαιτερα ελκυστικο και ενδιαφερον, ιδιως παιδια σε κλασικες σχολες, οπως η Νομικη. Πραγματικα, το να ερχομαστε σε επαφη και να ασχολουμαστε με ο,τι πιο νεο υπαρχει στο χωρο, οπως η συμμετοχη σε blog, οταν μαλιστα αυτο γινεται μεσω ενος μαθηματος, σιγουρα το γεγονος αυτο του προσδιδει πιο συγχρονο και ελκυστικο χαρακτηρα.
Προσωπικα, αν και μεχρι τωρα δεν εβρισκα καποιο ιδιαιτερο ενδιαφερον να διατυπωνω την αποψη μου για θεματα μεσω διαδικτυακων συζητησεων, τωρα το κανω κι εχω παρατηρησει οτι με βοηθαει και στην καλυτερη κατανοηση του περιεχομενου του μαθηματος!
Για να ειμαι ειλικρινεις βεβαια, ο ορος υποχρεωτικη συμμετοχη στο blog του μαθηματος αρχικα μου φανηκε...καταπιεστικος!(κατι εχει μεινει απο το Λυκειο!)
στην πορεια βεβαια, συνειδητοποιησα οτι ειναι λογικο να το θεσετε ως υποχρεωτικο αρχικα, προκειμενου να ερθουμε σε επαφη και να το...συνηθισουμε(!) οποτε και να μας αρεσει σιγα σιγα, οπως αλλωστε εγινε και με μενα!
Εν ολιγοις, θεωρω το blog ενα βημα πρωτοτυπο και αποτελεσματικο στη διδασκαλια του μαθηματος και η αποψη μου ειναι....to comment, γιατι ακομα κι οταν νιωθει κανεις οτι συμφωνει απολυτα με αποψεις των συναδελφων του και , αν τις ξαναδιατυπωσει, θα ειναι μια στειρα επαναληψη,το καλο ειναι οτι θα στυψει το μυαλο του ωστε να ανακαλυψει μια νεα αποψη ή εστω ενα νεο τροπο να συμμετασχει στη συζητηση! οποτε και με αυτον τον τροπο, κερδιζει πολλα!

Ανώνυμος είπε...

5050017-Βασίλης Δαββέτας
Ισχύει οτι το blog είναι πολύ καινοτομικόσ τρόπος συμμετοχής στο μάθημα...για την ακρίβεια πρώτη φορά τον άκουσα...και μέχρι στιγμης έχει αρκετή φάση. Συμφώνώ οτι είναι καλό να συμμετέχουμε κάνοντας comment αλλά κάποιες φορές είναι λίγο δύσκολο. Όταν αφού συζητηθεί κάποιο case στην τάξη γεμίζει το blog με απαντήσεις σχεδόν ίδιες και εσύ σκέφτεσαι οτι πρέπει να απαντήσεις γιατι έτσι δημιουργείς θετική εντύπωση για βαθμό...ξενερώνεις λίγο. Βέβαια αναγνωρίζω το γεγονός οτι δεν αντιμετωπίζετε το blog μονο από την άποψη του βαθμού...
όσον αφορά τις απόψεις μου για το πανεπιστήμιο και την έννοια της βαθμοθηρίας περιμένω σήμερα να δώ την ταινία και τα ξαναpostάρω...